Szczupłe uda w miesiąc – praktyczne porady

Ćwiczenia odchudzające na uda

Mankamenty figury najbardziej dają się we znaki przed i w sezonie wiosenno-letnim. Czekają na nas tedy krótkie spódniczki, szorty, a także bikini. Oprócz płaskiego brzucha i pięknych bioder głównym marzeniem wielu kobiet są właśnie szczupłe i jędrne uda.

Jak spełnić to marzenie w w zaledwie miesiąc? Poniżej przedstawiamy kilka praktycznych porad, które pomogą w osiągnięciu celu.

Należy oczywiście wprowadzić zasadę systematycznych ćwiczeń. Przed nami niełatwe zadanie, ale już po miesiącu powinny być widoczne pierwsze efekty – zmniejszony obwód oraz jędrniejsze uda.

Nasz program zakłada ćwiczenie co trzy razy w tygodniu oraz konieczne przerwy regeneracyjne, aby uzyskać zadowalające efekty w tak krótkim czasie. Wybraliśmy dla Was ćwiczenia, który każdy może wykonywać sam w w domu, bez wizyty w klubie fitness czy akcesoriów typu guma, piłki czy ciężarki.

Dla efektów spalania tkanki tłuszczowej przydatny jest trening cardio, który uzupełnia się również ćwiczeniami modelującymi.

1. ćwiczenie: zaczynamy od przysiadów. To ważne ćwiczenie na uda, ale jednocześnie bardzo dobrze pływa na kształt i jędrność pośladków. Utrzymuj proste plecy i stałe tempo wykonywania

2. ćwiczenie: wypady nóg. Leżąc na boku z jedną nogą ugiętą drugą unosimy w górę, powtarzamy symetrycznie dla drugiej nogi.

3. ćwiczenie: wykroki: ułóż ręce na biodrach i ugnij nogi kolanach. Wykonaj ruch jedną nogą do przodu jednocześnie obniżając biodra.

Pamiętaj o dokładnym wykonywaniu ćwiczeń i odpowiedniej postawie. Jeśli nie jesteś pewna, czy prawidłowo wykonujesz ćwiczenia zobacz filmiki instruktażowe w internecie i jeśli masz możliwość, ćwicz przed lustrem, aby widzieć swoją sylwetkę.

Po zakończeniu sesji ćwiczeń wykonaj ćwiczenia rozciągające.

Drugą zasadą są działania wspierające takie jak pilingi oraz masaże ud. Dodatkowo należy pamiętać o piciu dużej ilości wody (około 1, 5 litra dziennie) oraz zdrowej diecie ubogiej w sól i cukry. Przy systematycznym ćwiczeniu połączonym z masażami oraz odpowiednią dietą możesz być pewna, że toja praca przyniesie efekty pożądane efekty.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *